Producenci
Nasi producenciI: BUNNY CORNER, FACTORYHERBS, TIVO, HERBAL PETS, LILI FARM, WIO-MAR, NATURAL-VIT, BEAPHAR, VERSELE-LAGA, BRIT, BUNNY NATURE, VITAPOL, JR FARM, TRIXIE, INNE
Promocje
Mieszanka codzienna dla królików 1kg BunnyCorner
Mieszanka codzienna dla królików 1kg BunnyCorner
34,00 zł 30,60 zł
szt.
Mieszanka codzienna dla królików 500g BunnyCorner
Mieszanka codzienna dla królików 500g BunnyCorner
18,90 zł 17,01 zł
szt.
ZWROTY I REKLAMACJE

ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO


a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować:
- Podpisujecie kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem
- Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem)
- Wysłać towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres:

Inwest Handel Agnieszka Kodrzycka

ul. gen. Karola Kniaziewicza 61A

87-100 Toruń

My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt oraz w wypadku uznania reklamacji klientowi zostanie zwrócony najtańszy zwykły sposób dostarczenia przesyłki oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt.

c). Sklep ustosunkuje się do żądań kupującego w ciągu 14 dni od otrzymania żądania.
Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)

d). W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę wysłać email na adres linda.kodrzycka2000@gmail.com lub dzwonić pod numer:733 644 202

e). Platforma ODR
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ


a). Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego ZOOSTRAGAN przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.
Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

Inwest Handel Agnieszka Kodrzycka

ul. gen. Karola Kniaziewicza 61A

87-100 Toruń


Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

Towar powinien zostać zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Przez zwykły zarząd rozumie się takie zapoznanie z towarem, jakie możliwe by było w sklepie tradycyjnym.

Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć:
- wypełniony formularz zwrotu towaru

Formularz dostępny jest jako ostatnia strona regulaminu, który przesłany jest wraz z potwierdzeniem zamówienia.
- prosimy o odesłanie oryginału paragonu, który jest wymagany przez Urząd Skarbowy do zwrotu wcześniej odprowadzonego podatku VAT.

Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

Inwest Handel Agnieszka Kodrzycka

ul. gen. Karola Kniaziewicza 61A

87-100 Toruń


Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta. Zgodnie z art. 34. pkt 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.


b). Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach – załącznik nr 1 do Regulaminu.

c). Zwrot towaru nie dotyczy transakcji zawieranych z podmiotami gospodarczymi.

d). Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl