REGULAMIN

 

data publikacji: 30.05.2020r.

1. DANE INFORMACYJNE FIRMY


Dostępny pod adresem www.zoostragan.pl sklep internetowy ZOOSTRAGAN prowadzony jest przez firmę INWEST HANDEL Agnieszka Kodrzycka

a). Dane rejestrowe:
Inwest Handel

Agnieszka Kodrzycka

Ul. gen. Karola Kniaziewicza 61A

87-100 Toruń

Polska

tel. 733 644 202
NIP: 9561902905

Regon: 340309688


b). Dane adresowe / kontaktowe:
Ul. gen. Karola Kniaziewicza 61A

87-100 Toruń

Polska

tel. 733 644 202
(opłata wg. cennika właściwego operatora)

email: linda.kodrzycka2000@gmail.com
Reklamacje prosimy kierować na na adres e-mail:
linda.kodrzycka2000@gmail.com
lub telefonicznie na nr tel. 733 644 202
(opłata wg. cennika właściwego operatora)

c). Numer konta
Santander
BIC/SWIFT: 31 1090 1506 0000 0001 4350 9083

dla PLN - 31 1090 1506 0000 0001 4350 9083

dla EUR - IBAN: xxxxxxxxxxx

UWAGA: Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia. Jest to niezmiernie ważne i pomocne.

 

2. WARUNKI OGÓLNE


a). Zastrzegamy, iż z przyczyn od nas niezależnych (brak towaru u dostawców itp.) możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, sklep poinformuje kupującego w przeciągu 3 dni.

b). W przypadku kiedy kupujący żąda 100% realizacji proponujemy wybór formy zapłaty w kasie Przedpłata na konto.

c). Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od Sklepu Internetowego niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres e-mail.

d). Użytkownik może udostępniać swoje konto osobom trzecim na własne ryzyko i odpowiedzialność.

e). W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym. Użytkownik dokona ich aktualizacji.

f). Użytkownik, ma prawo żądania od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących jej danych osobowych, zwane również jako „prawo do bycia zapomnianym” wysyłając e-mail na adres: linda.kodrzycka2000@gmail.com

g). Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT prosimy zaznaczenie w kasie opcji Chcę otrzymać fakturę VAT oraz poprawnego uzupełnienie formularza.
Faktura VAT może zostać wystawiona do 14 dni od daty dokonania zakupu.

h). Sklep stosuje Europejski Kodeks Postępowania w Handlu Elektronicznym. Poniżej link do polskojęzycznej wersji Kodeksu:
http://www.euro-label.com/pl/kodeks/index.html

i). Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w punkcie odbioru

Adres:

Ul. gen. Karola Kniaziewicza 61A

87-100 Toruń

j). Produkty zamówione pod specjalne zamówienie klienta wg załącznika nr 4 do regulaminu, zostaną zamówione w magazynie dostawcy/producenta dopiero po wpłaceniu zadatku w wysokości 60% wartości takiego produktu/produktów. Na tak zamówione produkty nie przysługuje Prawo odstąpienia do umowy zawartej na odległość – zgodnie z załącznikiem nr 1 do Regulaminu.
Kwota zadatku zostanie każdorazowo indywidualnie potwierdzona klientowi po sprawdzeniu dostępności w magazynie producenta/dystrybutora. Prosimy o wpłatę dopiero po otrzymaniu indywidualnego potwierdzenia.

k). Do korzystania z Serwisu wymagane są: dostęp do Internetu oraz przeglądarka internetowa Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 5.0 lub Mozilla Firefox, w wersji nie niższej niż 2.0. Korzystanie z Usług świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej wymaga posiadania czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.

l). Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.

m). Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.

n). Produkty w koszyku są przechowywane przez system sklepu przez okres 30 dni. Po tym czasie koszyk jest automatycznie zerowany.

 

3. MOŻLIWE METODY ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA, ZMIANY W ZAMÓWIENIU


a). Zamówienie poprzez sklep internetowy www.zoostragan.pl (korzystając z założonego konta lub też jako zakup bez rejestracji).

b). Zmiany w zamówieniu, domówienie towaru do istniejącego zamówienia
Na prośbę klienta detalicznego przekazaną e-mailem, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu do maksymalnie 1 dnia od jego złożenia - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas spakowane lub wysłane.
W tym wypadku zmiany mogą dotyczyć:
- dodania nowego produktu
- rezygnacja z zamówionego produktu

O zmianach w zamówieniu klient jest każdorazowo informowany e-mailem. W przypadku chęci dokonania zmian prosimy o odpowiedź na otrzymanego e-maila do 24 godzin od jego otrzymania.
W tym wypadku zmiany mogą dotyczyć:
- akceptacji zaistniałych zmian (nie wymagamy kontaktu w tym celu)
- dodania nowego produktu (prosimy o podanie indeksu produktu)
- rezygnacji z całego zamówienia

Zamówienia są realizowane wg kolejności wpływu zamówienia oraz daty jego złożenia.
Jeśli do zamówienia oczekującego zostanie wysłane kolejne zamówienie/zamówienia z prośbą o połączenie, w takim wypadku połączone zamówienia będą realizowane wg daty wpływu ostatniego z nich.

Produkty zamówione osobno po dwóch dniach od złożenia pierwszego zamówienia, będą traktowane jako osobne zamówienie z doliczonym kosztem wysyłki.

c). Dodanie produktu do koszyka
Dodanie produktu do koszyka nie oznacza rezerwacji tego produktu, jest to tylko tymczasowa przechowalnia do chwili realizacji zamówienia.
W przypadku zmiany ceny produktu cena w koszyku ulegnie zmianie, to samo w wypadku usunięcia produktu z oferty zostanie on automatycznie usunięty z koszyka.

 

4. PROMOCJE


a). Produkty objęte ceną promocyjną

Promocje obowiązują do wyczerpania zapasów.
W produktach objętych ceną promocyjną nie gwarantujemy ilości większej niż jedna sztuka zamawianego towaru.

 

b). Kody rabatowe:

  • Do wykorzystania w podanym terminie
  • Kody nie łączą się z innymi promocjami

5. FORMY PŁATNOŚCI


a). Dostępne formy:
- Pobranie (płatność przy odbiorze paczki)
- Przedpłata na konto (po naszym indywidualnym potwierdzeniu) - w wypadku niezapłacenia w ciągu 7 dni roboczych od tej daty zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
- Płatność online za pośrednictwem przelewu elektronicznego

Przedmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Dostępne formy płatności: 

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro


W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej "Zamawiającego” albo „Sprzedawca" dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

b). Przy dokonywaniu zakupów z opcją przedpłaty na konto bankowe, przelewu należy dokonać dopiero po potwierdzeniu mailem przez osobę upoważnioną o dostępności towaru na magazynach.
Pierwsze potwierdzenie wysyłane automatycznie na Państwa skrzynkę jest tylko potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie osoby upoważnionej jest wysyłane po sprawdzeniu dostępności towaru.

c). Sklep ZOOSTRAGAN zastrzega sobie prawo do zmiany formy płatności realizowanego zamówienia.

d). W przypadku zwrotu do transakcji zapłaconej kartą płatniczą, zwrot następuje na rachunek karty.

 

6. KOSZTY WYSYŁKI:

a). Wysyłka kurierska (przesyłka ubezpieczona do 1 000 zł):
DPD 

Przesyłka do   2 kg -   13,90 zł

Przesyłka do 30 kg - 18,90 zł

Przesyłka powyżej 30kg - 35zł

Pobranie (płatność przy odbiorze) + 6,49 zł

b). Inpost PACZKOMAT 

Odbiór z paczkomatu:

Przesyłka do 25 kg - 13,99 zł

Pobranie (płatność przy odbiorze) + 6,49 zł

 

c)Odbiór własny w siedzibie firmy ul. gen. Karola Kniaziewicza 61A, 87-100 Toruń - 0.00 zł

 

*podane ceny brutto, zawierają podatek vat

********************************************
Godziny odbiorów: Poniedziałek-Piątek 8:00-18:00

      Sobota 10:00-14:00

Procedura odbioru przesyłki:
1. Po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie oraz skompletowaniu zamówienia zostaniesz poinformowany e-mailem oraz telefonicznie o możliwości odbioru przesyłki.
2. Po przyjeździe na adres ul. gen. Karola Kniaziewicza 61A, 87-100 Toruń podaj numer zamówienia.

********************************************

d). Paczki, których wymiary przekraczają 41x38x64 cm oraz waga powyżej 25 kg są wysyłane wyłącznie firmą kurierską.

 

e). Wysyłki firmą kurierską ponadgabarytowe oraz o wadze ponad 30 kg wyceniamy indywidualnie.


f). Wysyłka zagraniczna

Możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem, telefonicznie lub mailowo.
Koszty wysyłki zagranicznej są uzależnione od wagi i długości produktów. W celu zapoznania się z właściwymi cenami prosimy o dodanie produktów do koszyka oraz przejście do kasy.

g). Sklep ZOOSTRAGAN zastrzega sobie prawo do zmiany formy płatności realizowanego zamówienia.

 

7. DANE PREZENTOWANYCH PRODUKTÓW


Informujemy iż opisy oraz zdjęcia produktów są wykonywane na podstawie katalogów oraz innych informacji handlowych przekazywanych przez dystrybutorów, producentów.
Informacja ta w niczym nie wyłącza, nie ogranicza, i nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towarów z umową, a ZOOSTRAGAN ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność oferty sklepu z opisem umieszczonym na jego stronie.

 

8. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA, WYSYŁKA, ODBIÓR ZAMÓWIENIA


a). Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
- firmy kurierskiej DPD - czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze;
- Inpost Paczkomaty - czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze.

- odbiór osobisty - następnego dnia
Realizacja zamówienia w naszym sklepie internetowym wynosi maksymalnie 7 dni roboczych liczone od momentu złożenia zamówienia. Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który jest podany powyżej.

Oczywiście będziemy się starać, aby czas do wysyłki był jak najkrótszy.

b). Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym.
Konto to znajduje się w zakładce kontakt.

c). W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany.
Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego.

d). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu lub utratę przesyłki odpowiada sklep ZOOSTRAGAN
e). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu.
Po odbiorze paczki, która z zewnątrz nie nosiła śladów uszkodzeń bez zastrzeżeń na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, że towar został uszkodzony w transporcie (zgodnie z Art. 76 pkt. 4 Prawa przewozowego). http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19840530272 U/D19840272Lj.pdf

9. GWARANCJE


a). Sklep internetowy ZOOSTRAGAN odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania.
Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe.
b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.
Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.

c). Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie.

d). Sklep ponosi odpowiedzialność za towar niezgodny w umową.

 

10. ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO


a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować:
- Podpisujecie kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem
- Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem)
- Wysłać towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres:

Inwest Handel Agnieszka Kodrzycka

ul. gen. Karola Kniaziewicza 61A

87-100 Toruń

My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt oraz w wypadku uznania reklamacji klientowi zostanie zwrócony najtańszy zwykły sposób dostarczenia przesyłki oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt.

c). Sklep ustosunkuje się do żądań kupującego w ciągu 14 dni od otrzymania żądania.
Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)

d). W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę wysłać email na adres linda.kodrzycka2000@gmail.com lub dzwonić pod numer:733 644 202

e). Platforma ODR
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

11. ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ


a). Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego ZOOSTRAGAN przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.
Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

Inwest Handel Agnieszka Kodrzycka

ul. gen. Karola Kniaziewicza 61A

87-100 Toruń


Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

Towar powinien zostać zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Przez zwykły zarząd rozumie się takie zapoznanie z towarem, jakie możliwe by było w sklepie tradycyjnym.

Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć:
- wypełniony formularz zwrotu towaru

Formularz dostępny jest jako ostatnia strona regulaminu, który przesłany jest wraz z potwierdzeniem zamówienia.
- prosimy o odesłanie oryginału paragonu, który jest wymagany przez Urząd Skarbowy do zwrotu wcześniej odprowadzonego podatku VAT.

Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

Inwest Handel Agnieszka Kodrzycka

ul. gen. Karola Kniaziewicza 61A

87-100 Toruń


Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta. Zgodnie z art. 34. pkt 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.


b). Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach – załącznik nr 1 do Regulaminu.

c). Zwrot towaru nie dotyczy transakcji zawieranych z podmiotami gospodarczymi.

d). Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt.

 

12. POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU


Cały dokument jest dostępny pod poniższym linkiem Polityka Prywatności

13. ZASADY I SPOSOBY UTRWALANIE, ZABEZPIECZANIA I UDOSTĘPNIANIA TEKSTU UMOWY


Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia oraz Ogólnych Warunków (regulamin sprzedaży) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Tutaj w każdej chwili można zapoznać się z Ogólnymi Warunkami (regulamin sprzedaży) link Regulamin. Wcześniejsze zamówienia mogą Państwo zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu.




Załączniki do regulaminu:
Załącznik nr 1 - stanowi „Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w wypadkach”
Załącznik nr 2 - stanowi "Wzór oświadczenie o odstąpieniu od umowy"
Załącznik nr 3 - stanowi "Wzór zgłoszenia reklamacji"
Załącznik nr 4 - stanowi „Wzór formularza zamówienia”

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl